تجهیزات پزشکی فیض

بخور صورت مروارید

×

پیغام خطا

You may not view this site from your current location.‎
ریال,۱,۱۰۰,۰۰۰

بخور صورت مروارید


روش درست بخور دادن و فواید بخور صورت چیست؟

پاکسازی پوست صورت در کنار استفاده از محصولات مراقبت از پوست مناسب تا حد زیادی به سلامت و زیبایی پوست تان کمک می کند. به این منظور می توانید از بخور استفاده کنید که راهی ارزان و ساده است. این درمان خانگی پوستتان را تغذیه می کند و به آن لطافت می دهد. در ادامه با دیگر فواید بخور صورت آشنا می‌شوید. همچنین به سوالاتی مانند چگونه باید پوست خود را بخور دهید؟ چه موادی را می توانید به بخور خود بیفزایید؟ و … پاسخ می دهیم.

Share this

فواید بخور صورت

۱٫ پاک کنندگی

بخور، منافذ پوست را باز می کند و با پاکسازی عمیق تر آن، به از بین بردن هر نوع آلودگی از سطح پوست کمک می کند. افزون بر این، جوش های سرسیاه را نرم می کند. در نتیجه، راحت تر می توانید آنها را تخلیه کنید.

۲٫ افزایش گردش خون

بر اثر بخور گرم و افزایش تعریق، رگ های شما گشاد می شود. به دنبال آن گردش خونتان افزایش می یابد. این افزایش جریان خون، پوست را تغذیه می کند و به آن اکسیژن می رساند. در نتیجه، پوستتان درخشان و سالم می شود.

۳٫ از بین بردن سلول ها و باکتری های مسبب آکنه

بخور، منافذ پوست را باز می کند. به همین دلیل، باکتری ها، سلول های مرده و آلودگی های دیگر از آن خارج می شوند. در نتیجه، کمتر ممکن است جوش بزنید. زیرا این آلودگی ها روزنه های پوست را مسدود می کنند و سبب ایجاد آکنه می شوند.

۴٫ خارج کردن چربی های انباشته شده در پوست

چربی طبیعی (سبوم) توسط غدد سباسه (غدد چربی پوست) ساخته می شود تا پوست و مو را نرم و روان کند. اگر این چربی در زیر سطح پوست انباشته شود، زمینه ی رشد باکتری ها فراهم می شود. این موضوع سبب ایجاد آکنه و جوش سرسیاه می شود.

۵٫ آبرسانی

بخور تولید چربی پوست را افزایش می دهد و آن را آبرسانی می کند. در نتیجه، صورت را به طور طبیعی مرطوب می سازد.

۶٫ کمک به جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست

بخور، قابلیت نفوذ‌پذیری پوست را افزایش می دهد. بنابراین، اگر محصولات مراقبت پوست را پس از بخور استفاده کنید، بهتر جذب می شوند.

۷٫ افزایش کلاژن و الاستین پوست

دانستید که گردش خون در زمان بخور پوست افزایش می یابد. به دنبال آن، کلاژن و الاستین بیشتری در پوستتان تولید می شود. به همین دلیل، ظاهر پوستتان جوان تر و سفت تر می شود.

۸٫ آرامش بخش

حس کردن گرمای بخار روی صورت آرامش بخش است. با افزودن رایحه های گیاهان دارویی یا اسانس های روغنی، اثر آرامش بخش بخور بیشتر می شود.

۹٫ رفع احتقان سینوس

بخور، گرفتگی سینوس‌ و سردردهای ناشی از آن را برطرف می کند. افزودن اسانس های روغنی خاص به بخور تأثیر آن را افزایش می دهد.

۱۰٫ مقرون به صرفه و در دسترس

برای استفاده از مزایای بخور لازم نیست به زحمت بیفتید یا به مکانی خاص بروید. می توانید در خانه و با هرآنچه در اختیار شماست، صورت خود را بخور دهید.

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های فیض مدی باخبر شوید:

  تماس با فیض مدی:

    نـشـانـی:
 تهران میدان امام خمینی ناصرخسروکوچه مسجدنورپاساژ کیانی  
    تـلـفـن:
۰۲۱۳۳۵۴۹۰۹۶
۰۲۱۳
۳۵۴۹۱۱۳
۰۲۱۳۳۹۷۷۲۳۸
۰۲۱۳۳۹۷۶۷۹۶

  پشتیبانی واتساپ:
۰۲۱۳۳۹۷۷۲۳۸
    ارسال پیام:
۰۹۱۰۵۳۹۳۳۵۷
    ایـمـیـل
info@kfeizco.ir

 

 

 

Feiz Medi

آدرس:
تهران میدان امام خمینی ناصرخسروکوچه مسجد نور پاساژکیانی طبقه دوم تجهیزات پزشکی فیض 
  (هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم)

  شماره تماس :
۰۹۱۰۵۳۹۳۳۵۷
۰۲۱۳۳۹۷۷۲۳۸
۰۲۱۳۳۹۷۶۷۹۶
۰۲۱۳۳۵۴۹۰۹۶
۰۲۱۳۳۵۴۹۱۱۳

آدرس ایمیل : 
info@kfeizco.ir
          

                                               

         

 

فروشگاه اینترنتی فیض مدی، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین  فیض مدی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل

۱.پرداخت در محل

۲. هفت روز ضمانت بازگشت کالا 

۳.تضمین اصل‌بودن کالا

موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت فیض مدی با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.


استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی  فیض مدی فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی  فیض مدی می‌باشد.