تجهیزات پزشکی فیض

دستگاه تست قند خون استار GlucoSure Star

×

پیغام خطا

You may not view this site from your current location.‎
ریال,۱,۲۰۰,۰۰۰

دستگاه تست قند خون استار GlucoSure Star


دستگاه تست قند خون استار GlucoSure Star

۵۰ عدد نوار

دستگاه تست قند خون گلوکوشور استار قابلیت تست گرفتن از سایر نقاط بدن و انگشت را دارد.محدوده اندازه گیری تست قند خون از ۲۰ تا ۶۰۰ میلی گرم بر دسی لیتر است.ساخت کشور تایوان است.این دستگاه دارای اجکت نوار بوده و بدون تماس دست با نوار تست میتوان نوار را از دستگاه خارج نمود.

Share this

دستگاه تست قند خون استار GlucoSure Star

۵۰ عدد نوار

دستگاه تست قند خون گلوکوشور استار دستگاه تست قند خانگی از طریق خون مویرگی است.این دستگاه محصول کشور تایوان بوده و خاصیت AST دارد.AST یعنی شما با این دستگاه میتوانید از سایر نقاط بدن تست قند خون را انجام دهید.برای تست دقیق با دستگاه های قند خون از هر سوزن باید یک بار استفاده شود.دستگاه قندخون گلوکوشور استار برای هر بسته تست احتیاج به تنظیم کد دارد.دستگاه Glucosure star دارای اجکت نوار است و شما میتوانید بعد از انجام تست قند خون بدون اینکه با نوار تست قند خون تماس داشته باشید آن را از دستگاه خارج نمایید.اگر بعد از انجام تست قند خون با دستگاه قند star روی صفحه علامت LO یا علامت HI نمایش داده شد قند خون شما بالاتر از ۶۰۰ و یا پایین تر از ۲۰ است.اگر دستگاه قند خون استار شما بعد از تست Err1 را نمایش داد یا تاریخ میلادی دستگاه تنظیم نیست یا تاریخ نوار تست گذشته است.اگر دستگاه گلوکوشور استار شما Err2 را نمایش داد خون کافی را به نوار قند خون نداده اید و یا انگشت شما آلوده بوده است.در این لحظه دست خود را تمیز بشویید و خوب خشک کنید که رطوبت روی دست باقی نماند و تست قند خون را دوباره تکرار کنید.

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های فیض مدی باخبر شوید:

  تماس با فیض مدی:

    نـشـانـی:
 تهران میدان امام خمینی ناصرخسروکوچه مسجدنورپاساژ کیانی  
    تـلـفـن:
۰۲۱۳۳۵۴۹۰۹۶
۰۲۱۳
۳۵۴۹۱۱۳
۰۲۱۳۳۹۷۷۲۳۸
۰۲۱۳۳۹۷۶۷۹۶

  پشتیبانی واتساپ:
۰۲۱۳۳۹۷۷۲۳۸
    ارسال پیام:
۰۹۱۰۵۳۹۳۳۵۷
    ایـمـیـل
info@kfeizco.ir

 

 

 

Feiz Medi

آدرس:
تهران میدان امام خمینی ناصرخسروکوچه مسجد نور پاساژکیانی طبقه دوم تجهیزات پزشکی فیض 
  (هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم)

  شماره تماس :
۰۹۱۰۵۳۹۳۳۵۷
۰۲۱۳۳۹۷۷۲۳۸
۰۲۱۳۳۹۷۶۷۹۶
۰۲۱۳۳۵۴۹۰۹۶
۰۲۱۳۳۵۴۹۱۱۳

آدرس ایمیل : 
info@kfeizco.ir
          

                                               

         

 

فروشگاه اینترنتی فیض مدی، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین  فیض مدی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل

۱.پرداخت در محل

۲. هفت روز ضمانت بازگشت کالا 

۳.تضمین اصل‌بودن کالا

موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت فیض مدی با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.


استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی  فیض مدی فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی  فیض مدی می‌باشد.